POST DETOX

Aţi încheiat un program excelent de viaţă sănătoasă. E vremea să reveniţi treptat la alimentaţia normală!

Fa o programare

 

PROGRAMUL POST DETOX


Primele 3 zile de reluare a alimentației după parcurgerea programului nostru sunt importante.

Trebuie să țineți minte că organismul are nevoie de o trecere treptată. Fiecare persoană are propria stare de sănătate, propria istorie a regimului alimentar, propriile tendințe și obiceiuri alimentare și emoționale. 

De aceea, este important să vă ascultați și să vă cunoașteți bine corpul. Dacă vă simțiți obosiți la 30 de minute după masă, e un semn că nu ați consumat alimentele potrivite sau că ați mâncat prea mult. Nu uitați că obiceiurile alimentare adoptate după program vă pot afecta sănătatea mai mult decât perioada de detoxifiere.

Dacă respectați următoarele reguli după revenirea la alimentația obișnuită, veți profita din plin de detoxifiere.

Nu consumați alimente procesate câteva zile. Este esențial să vă îngrijiți sănătatea nu doar în timpul programului de viață sănătoasă, ci toată viața, incluzând-o în stilul dumneavoastră de viață.

 

Sfaturi pentru Post Detox


 

  • Consumați mai multe legume și fructe în fiecare zi.
  • Mâncați încet și acordați atenție acestui proces indispensabil..
  • Nu consumați alimente procesate.
  • Beți cel puțin 2 l de apă.
  • Continuați să consumați băuturi verzi zilnic!
 

SFAT

Se preferă îmbogățirea regimului alimentar cu nutrienți antiinflamatori cum ar fii acizii grași OMEGA 3 din pește sau polifenolii din fructele de pădure.

 

În faza preliminară, ar trebui să beţi cel puțin 3 litri de apă în fiecare zi (de preferință apă alcalină, ionizată cu PH de 9,5). Dacă nu o puteţi găsi, dizolvaţi o linguriță de bicarbonat de sodiu în fiecare 1,5 litri de apă cu un PH peste 8).

Ar trebui să începeți ziua cu două pahare mari de apă la temperatura camerei.

Evitați să beți apă în timpul meselor. Practica ideală este să beţi cu o jumătate de oră înaintea fiecărei mese sau cu o oră după fiecare masă.

Micul dejun poate fi alcătuit dintr-un suc de fructe/legume proaspete.

La prânz și cină se recomandă salate, supe sau mâncăruri pe bază de fasole, linte și cereale permise (quinoa, hrișcă, orez brun, mei, amarant). Puteți asezona salatele cu ulei de măsline obținut din presarea la rece, ulei de in, susan din semințe de dovleac. Ca și condimente se pot folosi toate mirodeniile, oțet, sare de Himalaya, piper.

Dacă simțiți nevoia de băuturi calde, puteți consuma ceaiuri din plante ori de câte ori doriți.

Cu cât consumaţi mai puțină pâine, cu atât mai bine. Dacă trebuie să mâncaţi, consumaţi zilnic doar 2-3 felii de pâine prăjită fără gluten.

Nu uitați să ADUCEȚI cu dumneavoastră:


  • Medicamentul pe care îl luaţi, rețetele și rapoartele medicale;
  • Haine sport confortabile;
  • Pantofi pentru sport şi plimbări;
  • Muzica preferată;

  • Cărţi şi reviste;
  • Un jurnal;
  • Aparat video, foto;
  • Motivația.

Initiaza acum un program de Detox!

Va stam la dispozitie cu tot ce va trebuie pentru a porni procedurile de detox pentru un program la alegerea dumneavoastra: MASTER DETOX, GREEN JUICE DETOX sau RAW FOOD DETOX.

Contactati-ne pentru o programare.